Het Plot
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Plot

Join us, and we'll create a whole new you...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn verhaal van het 1D concert

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 21
Punten : 4
Registratiedatum : 09-05-13

Mijn verhaal van het 1D concert Empty
BerichtOnderwerp: Mijn verhaal van het 1D concert   Mijn verhaal van het 1D concert Emptydi mei 14, 2013 3:06 am

JA OKAY HOI. Ik ben anderhalve dag later dan normaal maar okay. Ik zal dus even mijn verhaal houden dus ja. Wij gingen om 13.00 uur dus heel vrolijk naar Hamburg enzo naar dat concert en alles en daar ben ik ook geweest - HET WAS AWESOME I TELL YA - Alleen toen reden wij terug, en ongeveer 3 kwartier buiten Hamburg begon de auto te schokken en minderden wij vaart. Dus we reden naar zo'n S.O.S paal en gingen in gebrekkig Duits uitleggen dat onze auto het niet meer deed - dat was inmiddels om 23.45 - en toen kregen we een melding dat het 50 minuten duurde totdat de ADAC - duitse ANWB - er was. Ik had natuurlijk geen jas mee, en alleen wat dunne kleren aan, dus ik heb 50 minuten achter de vangrail gezeten met een deken om mij heen. Daarna kwam de ADAC en die sleepte ons naar een ADAC garage in een of andere gehucht, en dat was ong. om 1.15 uur. Nou, de auto kon toen niet meer gemaakt worden, dus toen moesten wij maar in een hotel naast de garage slapen. Wij hadden alleen niks bij ons, dus dat was niet bepaald vrolijk. De volgende dag bleek dat een of andere circulator, zoiets in ieder geval. Was doorgebrand en hierdoor minderde de auto vaart. De nieuwe circulator kon pas om 13.00 uur komen, terwijl het toen nog maar 8.30 uur was. Dus wij een huurauto mee, en naar een of ander winkelcentrum - Dodenhof DIE NAAAAAM - en daar kocht ik een engels boek. Maargoed we kochten geen toiletspullen etc. want hierna konden wij immers naar huis. Niet dus. Toen wij terug kwamen, maakten ze een proefrit, en de auto schokte nog steeds. Toen ze het hele computer systeem in de auto nakeken, bleek een sensor naast die circulator kapot, maar die kon de volgende dag pas geleverd worden. Dús wij nog een dag blijven. Ondertussen was mijn mobiel natuurlijk helemaal leeggelopen. Wij gingen naar een tankstation, waar dus toiletspullen waren en dat hebben we gekocht. maar oké, de volgende dag werd de sensor dus geleverd, en ongeveer om half 9 konden wij vertrekken. EN DAT WAS MIJN VERHAAL.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 28
Punten : 11
Registratiedatum : 09-05-13

Mijn verhaal van het 1D concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn verhaal van het 1D concert   Mijn verhaal van het 1D concert Emptywo mei 15, 2013 4:59 am

wow awesome.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 21
Punten : 4
Registratiedatum : 09-05-13

Mijn verhaal van het 1D concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn verhaal van het 1D concert   Mijn verhaal van het 1D concert Emptywo mei 15, 2013 5:57 am

Het was echt niet awesome ieks
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn verhaal van het 1D concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn verhaal van het 1D concert   Mijn verhaal van het 1D concert Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn verhaal van het 1D concert
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn awesome ontwerpen
» Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Plot :: Extra :: Spam-
Ga naar: