Het Plot
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Plot

Join us, and we'll create a whole new you...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken

Ga naar beneden 
+2
Lucas
Elizan
6 plaatsers
AuteurBericht
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 21
Punten : 4
Registratiedatum : 09-05-13

Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken   Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Emptyza mei 11, 2013 10:14 am

En vooral lachen

Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken 30s7hxg

Deze award is al uitgereikt aan Margaux voor haar prachtige opmerking,aan Marije voor een prachtige comeback en aan Jorien voor het bestaan van Elynn! Ook is deze uitgereikt aan Rosa omdat ze awesome & pretty is en omdat haar posts awesome zijn en omdat Sari leuk is en omdat alles. En een award voor Nina! Omdat ze c-Admin is en omdat Amias ofcourse.


P.S. Ik accepteer ook nominaties voor een award!


Laatst aangepast door Elizan op za mei 11, 2013 11:09 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 19
Punten : 6
Registratiedatum : 09-05-13

Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken   Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Emptyza mei 11, 2013 10:16 am

Overweldigende emoties brb
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 8
Punten : 3
Registratiedatum : 10-05-13

Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken   Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Emptyza mei 11, 2013 10:19 am

Janet verdient er ook een, voor het maken van de award.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter

Winter


Aantal berichten : 13
Punten : 3
Registratiedatum : 09-05-13

Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken   Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Emptyza mei 11, 2013 10:19 am

Ik wil graag iedereen bedanken die Elynn geshipt heeft till death en iedereen die me bijstond in Flynnspiratieloze momenten en met name Margaux omdat ze zo awesome is omfg the feels *cries*

Als dank deze award voor Janet

Spoiler:


Laatst aangepast door Winter op za mei 11, 2013 10:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter

Winter


Aantal berichten : 13
Punten : 3
Registratiedatum : 09-05-13

Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken   Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Emptyza mei 11, 2013 10:28 am

Oh en ik wil hierbij Rosa nomineren voor een Janet Award, omdat ze awesome & pretty is en omdat haar posts awesome zijn en omdat Sari leuk is en omdat alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
C-Admin
Admin
C-Admin


Aantal berichten : 21
Punten : 5
Registratiedatum : 08-05-13

Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken   Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Emptyza mei 11, 2013 10:54 am

Eh-em. Ikwil mezelf nomineren, omdat niemand anders dat doet. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Alessa

Alessa


Aantal berichten : 27
Punten : 3
Registratiedatum : 08-05-13

Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken   Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Emptyza mei 11, 2013 11:07 am

C-Admin schreef:
Eh-em. Ikwil mezelf nomineren, omdat niemand anders dat doet. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 21
Punten : 4
Registratiedatum : 09-05-13

Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken   Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Emptyza mei 11, 2013 11:10 am

Geupdated!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alessa

Alessa


Aantal berichten : 27
Punten : 3
Registratiedatum : 08-05-13

Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken   Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Emptyza mei 11, 2013 11:14 am

Yay!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken   Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hierbij mogen jullie mijn awards bekijken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn verhaal van het 1D concert
» Mijn awesome ontwerpen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Plot :: Extra :: Spam-
Ga naar: