Het Plot
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Plot

Join us, and we'll create a whole new you...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Emilio

Emilio


Aantal berichten : 13
Punten : 5
Registratiedatum : 27-05-13

He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Empty
BerichtOnderwerp: He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is..   He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Emptyma mei 27, 2013 9:22 am

... in activiteit want hallo ik ben er nu dus nu moet iedereen weer actief worden?!?!?!?!
Terug naar boven Ga naar beneden
C-Admin
Admin
C-Admin


Aantal berichten : 21
Punten : 5
Registratiedatum : 08-05-13

He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is..   He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Emptydi mei 28, 2013 12:32 am

Nee, dit is voor altijd. Twisted Evil

Grapje, ik hoop inderdaad dat dit snel veranderd, maar zelf kan ik er op het moment ook niet veel aandoen, damn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 19
Punten : 6
Registratiedatum : 09-05-13

He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is..   He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Emptydi mei 28, 2013 8:05 am

(((Ik heb hier niks over te zeggen want TJA maar ik moet melden dat ik vind dat we met z'n allen Emilio Illy gaan noemen)))
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetria

Demetria


Aantal berichten : 29
Punten : 5
Registratiedatum : 09-05-13

He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is..   He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Emptydi mei 28, 2013 8:51 am

Ik denk ook dat een aantal van ons momenteel examens heeft enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilio

Emilio


Aantal berichten : 13
Punten : 5
Registratiedatum : 27-05-13

He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is..   He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Emptywo mei 29, 2013 7:36 am

Lucas schreef:
(((Ik heb hier niks over te zeggen want TJA maar ik moet melden dat ik vind dat we met z'n allen Emilio Illy gaan noemen)))

hahahah awh Illy dat klinkt schattig
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 19
Punten : 6
Registratiedatum : 09-05-13

He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is..   He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Emptywo mei 29, 2013 9:22 am

Emilio schreef:
Lucas schreef:
(((Ik heb hier niks over te zeggen want TJA maar ik moet melden dat ik vind dat we met z'n allen Emilio Illy gaan noemen)))

hahahah awh Illy dat klinkt schattig

Zijn foto is een cutiepie ILLY IT IS ok officiële bijnaam ILLY (hallo il(l)y u feel me)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is..   He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
He ik mag hopen dat dit een tijdelijk dipje is..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Plot :: Extra :: Spam-
Ga naar: