Het Plot
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Plot

Join us, and we'll create a whole new you...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Begindatum!

Ga naar beneden 
+4
Lucas
Rosanio
Dean
C-Admin
8 plaatsers
AuteurBericht
C-Admin
Admin
C-Admin


Aantal berichten : 21
Punten : 5
Registratiedatum : 08-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 7:13 am

Het is zover! Eindelijk hebben wij als administrators besloten op welke dag we dit RPG van start willen gaan en die dag is niets anders dan *tromgeroffel* morgen. Dus liefjes, 20 mei zijn we van plan te beginnen met dit RPG en we hopen natuurlijk dat het merendeel van jullie er bij kan zijn! En ook als je niet bij het begin kan zijn, is dit geen ramp - of dat hopen we toch. Het is namelijk niet zo dat we right of bat om acht uur ’s morgens willen beginnen. We zijn enthousiast, natuurlijk, maar we moeten ook rekening houden met het feit dat iedereen op een vrije dag wel graag tot laat in zijn/haar bedje ligt te snorren. Wij zelf ook namelijk, dus zelfs al zijn jullie ’s morgens om acht uur al uit de veren, dan zullen jullie toch echt even moeten wachten tot wij ook van de partij zijn. Hoe willen jullie anders beginnen? Want ja, ook wij hebben het o zo gevreesde begintopic. En als je niet weet wat daar de bedoeling van is, wordt het RPG’en een beetje lastig, niet? Daarom hebben we besloten het begin van het RPG “uit te stellen” tot ongeveer 12:00 uur in de middag. Is dat niet fijn?

We zouden graag weten wie er allemaal wél of niet kan zijn op de geplande datum en tijd - want het zou a shame zijn als het merendeel van jullie er niet kan zijn, en dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan uitstellen! Kijk als je niet om 12:00 precies kan, geen probleem. Het RPG loopt niet weg en we zijn allemaal zulke schatjes, dat we wel even zeggen wat je gemist hebt - een chat doet wonderen, op zulke momenten. Dus als jullie allemaal zo lief willen zijn om hieronder te zetten of jullie er kunnen zijn, zou dat héél fijn zijn.

Oh, en jullie moeten ook weten dat jullie voor het begin in twee groepen zijn opgedeeld. Het begintopic is er dus niet één, maar twee. Hieronder laten we de (voorlopige) groepen zien, als er rollen voor het begin nog worden goedgekeurd, worden die natuurlijk ook ingedeeld in één van de twee groepen. Dus, tot 12:00 uur morgenmiddag hebben jullie ook nog allemaal even de tijd om je rol af te maken - of aan te passen, mocht je nog niet helemaal tevreden zijn - en je mentaal voor te bereiden op het RPG. Veel succes en tot morgen!

Groep 1
In deze groep zitten:
  • Alessandra Cavallo/Alessa
  • Sareth Levíson
  • Nick Stones
  • Darren McMahon
  • Eloise Sherman/Winter
  • Lucas Smith-Margaux
  • Flynn Whitley


Groep 2
In deze groep zitten:
  • Daniël Clayton/Dean
  • Elizan de Desirae
  • Rosanio Cantharella
  • Shae Knight
  • Demetria Anagenisis
  • Dominic Johnson



Laatst aangepast door C-Admin op di mei 21, 2013 7:07 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 28
Punten : 11
Registratiedatum : 09-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 7:30 am

I'll be there. Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosanio

Rosanio


Aantal berichten : 7
Punten : 1
Registratiedatum : 09-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 7:39 am

Ik zal proberen erbij te zijn, maar ik weet niet of het lukken gaat. Ik zit midden in de examens namelijk en morgen is de laatste vrije dag voor ze weer beginnen.
Ik zal het proberen, maar ik weet niet of het gaat lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 19
Punten : 6
Registratiedatum : 09-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 7:40 am

Verwelkom mij een paar uur later en dan komt Lucas de boel opvrolijken
Terug naar boven Ga naar beneden
C-Admin
Admin
C-Admin


Aantal berichten : 21
Punten : 5
Registratiedatum : 08-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 7:44 am

Rosanio schreef:
Ik zal proberen erbij te zijn, maar ik weet niet of het lukken gaat. Ik zit midden in de examens namelijk en morgen is de laatste vrije dag voor ze weer beginnen.
Ik zal het proberen, maar ik weet niet of het gaat lukken.
Geen probleem, school gaat voor hé. We zouden niet willen dat je je examens verneukt, alleen maar omdat wij besluiten te beginnen, maar we merken het wel. En anders reageer je gewoon iets later.
Succes met je examens!

Lucas schreef:
Verwelkom mij een paar uur later en dan komt Lucas de boel opvrolijken
Zolang het maar fashionably late is, dan is het goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucas

Lucas


Aantal berichten : 19
Punten : 6
Registratiedatum : 09-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 7:48 am

C-Admin schreef:

Lucas schreef:
Verwelkom mij een paar uur later en dan komt Lucas de boel opvrolijken
Zolang het maar fashionably late is, dan is het goed.
Lucas is de wandelende definitie van fashionably late.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 10
Punten : 1
Registratiedatum : 09-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 8:01 am

Ik zal er zijn..
WHAHA, had ik een hele ship voorgesteld met iemand, zit die persoon in een andere groep Sad
Damn, hoelang moeten we in die groepen zitten? : /
Terug naar boven Ga naar beneden
Demetria

Demetria


Aantal berichten : 29
Punten : 5
Registratiedatum : 09-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 8:27 am

Ik ben waarschijnlijk de domme en blinde van iedereen, maar kan iemand me die groepen even uitleggen want daar snap ik geen kut van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 21
Punten : 4
Registratiedatum : 09-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 8:33 am

Ik ben er denk ik wel als ik niet meegesleept wordt om boodschappen te doen en of te lunchen. ;D anders is Eli fashionable late ofcourse.
Terug naar boven Ga naar beneden
C-Admin
Admin
C-Admin


Aantal berichten : 21
Punten : 5
Registratiedatum : 08-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 8:35 am

Nick schreef:
Ik zal er zijn..
WHAHA, had ik een hele ship voorgesteld met iemand, zit die persoon in een andere groep Sad
Damn, hoelang moeten we in die groepen zitten? : /
Ze zijn eigenlijk alleen voor de "inwijding" in groepen verdeeld, dus zodra ze als aprirant tot Het Plot zijn toegelaten en doorgaan naar het trainingstraject, komen ze weer bij de andere aspiranten terecht. Het begintopic is vrijwel het enige waarbij je je iets van de groepen moet aantrekken, daarna ben je vrij om te RPG'en met wie je maar wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 10
Punten : 1
Registratiedatum : 09-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 9:56 am

C-Admin schreef:

Ze zijn eigenlijk alleen voor de "inwijding" in groepen verdeeld, dus zodra ze als aprirant tot Het Plot zijn toegelaten en doorgaan naar het trainingstraject, komen ze weer bij de andere aspiranten terecht. Het begintopic is vrijwel het enige waarbij je je iets van de groepen moet aantrekken, daarna ben je vrij om te RPG'en met wie je maar wilt.

En hoelang gaat dat duren? : /
Terug naar boven Ga naar beneden
C-Admin
Admin
C-Admin


Aantal berichten : 21
Punten : 5
Registratiedatum : 08-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 10:00 am

Nick schreef:
C-Admin schreef:

Ze zijn eigenlijk alleen voor de "inwijding" in groepen verdeeld, dus zodra ze als aprirant tot Het Plot zijn toegelaten en doorgaan naar het trainingstraject, komen ze weer bij de andere aspiranten terecht. Het begintopic is vrijwel het enige waarbij je je iets van de groepen moet aantrekken, daarna ben je vrij om te RPG'en met wie je maar wilt.

En hoelang gaat dat duren? : /
Little miss impatience, much? In principe hoef je maar één keer op het begintopic te reageren voordat je met anderen mag RPG'en - mits die ook één keer op hun eigen begintopic hebben gereageerd. Alle overige informatie komt nog in de begintopics te staan, HAHA.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shae

Shae


Aantal berichten : 22
Punten : 12
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 25

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 10:13 am

Demetria schreef:
Ik ben waarschijnlijk de domme en blinde van iedereen, maar kan iemand me die groepen even uitleggen want daar snap ik geen kut van.

De nieuwe, dan nog gedrogeerde aspiranten komen in twee groepen aan bij het Plot en worden in die groepen op de hoogte gesteld van de stand van zaken. Daarna zijn ze vrij om te gaan en staan waar ze willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 10
Punten : 1
Registratiedatum : 09-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 10:11 pm

C-Admin schreef:

Little miss impatience, much? In principe hoef je maar één keer op het begintopic te reageren voordat je met anderen mag RPG'en - mits die ook één keer op hun eigen begintopic hebben gereageerd. Alle overige informatie komt nog in de begintopics te staan, HAHA.

Oké Very Happy
En hehe.. Een beetje.. Misschien.. Maar het kwam vooral doordat ik zo'n idee in m'n hoofd had van dat het minstens een week zou duren xD Haha, het spijt me voor m'n reactie xp
Terug naar boven Ga naar beneden
C-Admin
Admin
C-Admin


Aantal berichten : 21
Punten : 5
Registratiedatum : 08-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 10:19 pm

Nick schreef:
C-Admin schreef:

Little miss impatience, much? In principe hoef je maar één keer op het begintopic te reageren voordat je met anderen mag RPG'en - mits die ook één keer op hun eigen begintopic hebben gereageerd. Alle overige informatie komt nog in de begintopics te staan, HAHA.

Oké Very Happy
En hehe.. Een beetje.. Misschien.. Maar het kwam vooral doordat ik zo'n idee in m'n hoofd had van dat het minstens een week zou duren xD Haha, het spijt me voor m'n reactie xp
Nee joh, gek. Het begintopic is slecht een "formaliteit" om het maar even zo te zeggen en die duren meestal nooit lang. Daarbij heb ik de groepen expres zo ingedeeld om een clean begin te hebben, omdat ik van een aantal personages al wist dat die waarschijnlijk bij elkaar zouden komen, maar dat had ik dan liever later in het RPG, in plaats van right from the start, HAHA. Daarom zit Nick bijvoorbeeld niet bij Rosanio en Dean niet bij Alessa of Sareth. Gemeen ben ik, hé?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 10
Punten : 1
Registratiedatum : 09-05-13

Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Emptyzo mei 19, 2013 10:48 pm

C-Admin schreef:

Nee joh, gek. Het begintopic is slecht een "formaliteit" om het maar even zo te zeggen en die duren meestal nooit lang. Daarbij heb ik de groepen expres zo ingedeeld om een clean begin te hebben, omdat ik van een aantal personages al wist dat die waarschijnlijk bij elkaar zouden komen, maar dat had ik dan liever later in het RPG, in plaats van right from the start, HAHA. Daarom zit Nick bijvoorbeeld niet bij Rosanio en Dean niet bij Alessa of Sareth. Gemeen ben ik, hé?

Maar wij zijn erg braaf! O.O
Ik bedoel... Wij zouden echt nooit direct bij elkaar gaan zonder eerst ons te ergeren aan elkaar *angel face*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Begindatum! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Begindatum!   Begindatum! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Begindatum!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Plot :: Informatie :: Nieuws-
Ga naar: